Humán szolgáltatás

Szervezetünk 2006 óta nyújt professzionális, komplex humán szolgáltatást nagyvállalati ügyfélköre részére.

2006. és 2013. között a MÁV Zrt. egyik szervezeti egységeként, majd 2013-tól a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán Szolgáltatás szervezeteként végzünk teljes körű bérszámfejtési, juttatás és TB elszámolási, személyügyi adminisztrációs, ügyfélszolgálati és humán irat archívum kezelési szolgáltatást 8 társaságnak, melyek részben a MÁV csoport vállalatai, részben pedig más külföldi tulajdonban levő vasúti szállítmányozással foglalkozó társaságok.

A sok éves működés során bebizonyosodott, hogy a szolgáltatás szerződés keretében végzett tevékenység a Megrendelőknek költségcsökkentést és hatékonyabb működést, kiszámítható feltételeket eredményez.

A folyamatos fejlődés során és az ügyfeleink igényeinek megfelelően 2006 óta a SAP HR rendszer támogatásával végezzük tevékenységünket, a munkavállalókkal történő személyes  kapcsolattartás érdekében országos szinten 35 helyszínen működtetünk ügyfélszolgálati irodát. Ügyfélszolgálati munkatársainkat folyamatosan képezzük, hogy munkájukat a legnagyobb kiszolgált munkavállalói elégedettség mellett végezzék.

Szervezetünket, folyamatainkat a nemzetközi „best practice” felhasználásával és erőforrás benchmark értékek szem előtt tartásával, úgy alakítottuk ki, hogy hatékonyan és kiemelkedően alacsony hibaaránnyal képes legyen feldolgozni jelenleg ~ 35000 munkavállaló humán ügyeit, adatait, mindezt a kellő rugalmasság, alkalmazkodóképesség megtartásával. SAP alapú informatikai rendszerünk rugalmasan bővíthető, így biztosítva további vállalatok ellátását, kiszolgálását.

Szervezetünk az évek során a hazai nagyvállalati piac egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, köszönhetően a szakértők gondos kiválasztásának és a folyamatos továbbképzéseknek. Munkatársaink naprakész információval rendelkeznek az adózás, a bérszámfejtés, cafeteria és járulék elszámolás törvényi és jogszabályi változásaival kapcsolatban, melyeket rendszeresen egyeztetünk a Megrendelőkkel, hogy időben tudjanak reagálni a piac változásaira.

Szervezetünk munkája támogatására elektronikus ügykövető rendszert (SAP HR CRM) használ, amellyel biztosítani tudjuk az éves szinten ~ 700 000 ügy nyomon követhetőségét, és visszakereshetőségét. Partnereink számára elérhetőséget biztosítunk az ügykövető rendszerhez, így tevékenységünk a Megrendelő számára is transzparenssé válik.

Ügyfeleink adatainak maximális biztonsága, pontos humán adminisztráció, bérszámfejtés, bevallás, elszámolás és innovatív, üzleti értéket növelő, költséghatékony megoldások nyújtása megrendelőink igényeire. Ezeket tekintjük a legfontosabb értékeknek önmagunkkal és munkatársainkkal szemben.

Célunk, hogy ügyfeleinket a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki és elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Képesek vagyunk nagy létszámot kiszolgáló, bonyolult kompenzációs rendszerekkel rendelkező vállalatok magas színvonalú kiszolgálására, de a környezeti változásokra és ügyfeleink igényeire leggyorsabban reagáló szolgáltató címet is szeretnénk kiérdemelni.

Hisszük, hogy Ügyfeleink sikere a mi sikerünk is!

Készen állunk további nagy és középvállalati ügyfelek kiszolgálására is.

Megrendelőink részére szolgáltatásainkat a gyakorlatban számos nagy és középvállalat esetében már alkalmazott sztenderd, költséghatékony, de mindemellett rugalmas, a megrendelők igényeit maximálisan kezelni képes bevezetési módszertan alapján tesszük hozzáférhetővé.

Amennyiben részletesebb információt szeretne kapni szolgáltatásainkról, az alábbi elérhetőségen állunk rendelkezésre: humanus [KUKAC] mav-szk.hu