Tisztelt Partnerünk!
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt által használt központi beszerzés és számla-feldolgozási rendszerből származó "Megrendelők" esetén, általános forgalmi adó nélkül számított 1.000.000,- HUF-t el nem érő ellenértékű szállítási szerződések és/vagy adásvételi szerződések általános szerződési feltételei itt érhetőek el A 2010-ben bevezetett Basware rendszer egyik fő célkitűzése a központosított és automatikus számlabefogadás megteremtése. A beérkező számlák információ tartalmát szkennelés után automatikusan „kiemeljük” (OCR) és a beszerzési előzménnyel összevetjük. Hármas egyezés esetén (megrendelés – teljesítésigazolás – számla) a számla feldolgozása automatikus, kifizetése gyorsabb, így a bevezetett informatikai megoldás mind partnereink számára, mind pedig számunkra előnyös. A fenti célkitűzések sikeres megvalósítása érdekében az alábbiakban kérjük segítségüket, közreműködésüket:
1. Központi számlabeérkezés
Kérjük, hogy a MÁV Szolgáltató Központ Zrt-t érintő minden beérkező számlát és a számlákkal kapcsolatos minden levelezést (pl. reklamációt) az alábbi levelezési címre küldjék: MÁV Szolgáltató Központ Zrt. 1426 Budapest, Pf.24. A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. szervezeti egységei ezen túl nem fogadhatják be számláikat, ezért ha a számlát nem a fenti címre küldik, akkor azok visszaküldésre kerülnek.
2. Teljesítésigazolás csatolása a számlákhoz
A számlákhoz kérjük mellékelni a MÁV Szolgáltató Központ Zrt-től elektronikus úton kapott Basware teljesítésigazolást, illetve – nem igénylésköteles szolgáltatások esetén - az írásban kapott egyszerűsített teljesítésigazolást ( továbbiakban együtt teljesítésigazolás )
Az alábbi esetekben nem várjuk el a teljesítésigazolás mellékelését:
- közüzemi számlák, posta, telefon, flottaüzemeltetés, gépkocsi üzemanyag számlák,
- helyesbítő számlák,
- előleg számlák, előlegbekérők esetén.
Készletbeszerzés esetén a teljesítésigazolás helyett az átvevő által aláírt szállítólevél csatolását kérjük. A fenti körbe nem tartozó, teljesítésigazolás nélkül beérkezett számlákat hiánypótlás céljából visszaküldjük szerződéses partnereink részére.
3. Rendelésszám feltüntetése
A számlákon kérjük feltüntetni a MÁV Szolgáltató Központ Zrt-től kapott megrendeléseken és teljesítésigazolásokon szereplő rendelésszámot.
Az alábbi, nem igénylés köteles szolgáltatások esetekben nem várjuk el a rendelésszám feltüntetését:
- közüzemi számlák, posta, telefon, flottaüzemeltetés, gépkocsi üzemanyag számlák,
- helyesbítő számlák,
- előleg számlák, előlegbekérők esetén
- ingatlanüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatások (pl. bérleti díj, takarítás, szemétszállítás, stb.)
- újság előfizetés, tagdíjak, · tandíjak, előadói díjak, · egyéb fizetési kötelezettségek (pl. késedelmi kamat, kártérítés, kötbér stb.) bizonylatai
A rendelés számot fokozottan ellenőrizzük a számlán, és annak hiányában a számlákat visszaküldjük hiánypótlásra.
Segítő együttműködésüket előre is köszönjük!