Már rendben működik a bankkártyás fizetés

2023. január 25. szerda, 21.54 / Utolsó módosítás: 2023. január 26. csütörtök, 09.53
Frissítés: 9:50-kor
 
A bank szakemberi elhárították a hibát, így a Simplepay fizetés jelenleg működik.
 
Frissítés: 9:25-kor
Az OTP legfrissebb tájékoztatása szerint a Simplepay kártyás fizetési rendszer nem működik, ezért a MÁV applikációval és az Elvira online felületén továbbra sem lehet jegyet vásárolni.
 
Frissítés: 9:20-kor
 
A bank elhárította a kártyás műveleteket érintő, országosan, a saját rendszereiben is tapasztalható műszaki hibát, így ismét lehet bankkártyával fizetni a vasúti jegypénztáraknál, a jegyautomatáknál, a MÁV mobilalkalmazással, az Elvirával és a vonatok fedélzetén is.
 
Frissítés 8:26-kor:
 
A jegykiadó automatáknál már lehetséges a bankkártyás fizetés.
A pénztárakban és a vonatokon továbbra is bizonytalanul működik a kártyás fizetés, a MÁV alkalmazásban és az Elvirán pedig nem lehetséges a jegyvásárlás. Az OTP dolgozik a hiba elhárításán.

Frissítés: 7:35-kor

Továbbra sem működik a banki szolgáltató rendszere a bankkártyás műveletek és a készpénzfelvételek során, ezért csak készpénzzel tudnak jegyet váltani.
 
Frissítés:
A karbantartás elhúzódása miatt továbbra sem működik a kártyás fizetés. Várhatóan 7:30-ig a kártyahasználatra vonatkozó korlátozás érinti a pénztárakat, a vonatokon való jegykiadást, a MÁV alkalmazást, az Elvirát és a jegykiadó automatákat is. Az automatáknál, a pénztáraknál és a fedélzeten készpénzzel tudnak fizetni.
 

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu)Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.

 
Előzmény:
Az OTP Bank tájékoztatása szerint tervezett rendszerkarbantartás miatt szerdáról csütörtökre virradó éjszaka 0:45 és 5:15 között a bankkártyás fizetéseknél lassulás, illetve néhány perces kiesés lesz tapasztalható, valamint 1 óra és 2:30 között egyáltalán nem lesz elérhető a kártyás fizetés.
A kártyahasználatra vonatkozó korlátozás érinti a pénztárakat, a vonatokon való jegykiadást, a MÁV alkalmazást, az Elvirát és a jegykiadó automatákat is.
 
MÁVINFORM