Frissítés: 9:50-kor
A bank szakemberi elhárították a hibát, így a Simplepay fizetés jelenleg működik.
Frissítés: 9:25-kor
Az OTP legfrissebb tájékoztatása szerint a Simplepay kártyás fizetési rendszer nem működik, ezért a MÁV applikációval és az Elvira online felületén továbbra sem lehet jegyet vásárolni.
Frissítés: 9:20-kor
A bank elhárította a kártyás műveleteket érintő, országosan, a saját rendszereiben is tapasztalható műszaki hibát, így ismét lehet bankkártyával fizetni a vasúti jegypénztáraknál, a jegyautomatáknál, a MÁV mobilalkalmazással, az Elvirával és a vonatok fedélzetén is.
Frissítés 8:26-kor:
A jegykiadó automatáknál már lehetséges a bankkártyás fizetés.
A pénztárakban és a vonatokon továbbra is bizonytalanul működik a kártyás fizetés, a MÁV alkalmazásban és az Elvirán pedig nem lehetséges a jegyvásárlás. Az OTP dolgozik a hiba elhárításán.
Továbbra sem működik a banki szolgáltató rendszere a bankkártyás műveletek és a készpénzfelvételek során, ezért csak készpénzzel tudnak jegyet váltani.
Frissítés:
A karbantartás elhúzódása miatt
továbbra sem működik a kártyás fizetés. Várhatóan 7:30-ig a kártyahasználatra vonatkozó korlátozás érinti a pénztárakat, a vonatokon való jegykiadást, a MÁV alkalmazást, az Elvirát és a jegykiadó automatákat is. Az automatáknál, a pénztáraknál és a fedélzeten
készpénzzel tudnak fizetni.
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
Pénzvisszatérítés, észrevételek:
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.
Előzmény:
Az OTP Bank tájékoztatása szerint tervezett rendszerkarbantartás miatt szerdáról csütörtökre virradó éjszaka 0:45 és 5:15 között a bankkártyás fizetéseknél lassulás, illetve néhány perces kiesés lesz tapasztalható, valamint 1 óra és 2:30 között egyáltalán nem lesz elérhető a kártyás fizetés.
A kártyahasználatra vonatkozó korlátozás érinti a pénztárakat, a vonatokon való jegykiadást, a MÁV alkalmazást, az Elvirát és a jegykiadó automatákat is.