MÁV applikáció – a mindent tudó belföldi vasúti utazástervező!

MÁV applikáció

Google play Android operációs rendszert használó utasaink a linkre kattintva tölthetik le az alklalmazást.
AppStore iOS operációs rendszert használó utasaink a linkre kattintva tölthetik le az alklalmazást. 
Ismerje meg a MÁV applikáció funkcióit!

A MÁV applikáció hasznos segítséget nyújt utazása megtervezéséhez, és az alkalmazásból a jegyét is megvásárolhatja. A MÁV applikáció az igénybe vehető kedvezmények kiválasztását követően segít az optimális útvonal kiválasztásában is. A menetrend alapján információt ad az esetleges átszállásokról és az állomásokról, megjeleníti a menetjegy árát, jelzi a pótjegyváltási kötelezettséget. A jegyek egy gombnyomással a kosárba tehetők, majd bankkártyával kifizethetők. A vásárlási beállítások, adatok elmenthetők, így a következő alkalommal még egyszerűbb lesz a vásárlás. A MÁV applikáció használatával a vonatok aktuális helyzete is könnyedén nyomon követhető a valós idejű adatokat használó térképen.


A saját fejlesztésű, hivatalos alkalmazásunk a piacon elérhető egyéb vasúti témájú applikációkhoz képest számos előnyös funkciót kínál. A menetrendi kereső által megjelenített adatok garantáltak, valós idejűek, az online adatkapcsolat miatt folyamatosan frissülnek.

A menetrendekből jól ismert piktogramok visszaköszönnek az alkalmazás felületén is, de annak sem kell kétségbe esnie, aki nem tudja, melyik mit jelent, hiszen rájuk kattintva részletes információt kap a jelentésükről.

A hagyományos útvonaltervezői funkciók mellett az adott útvonalra vonatkozóan kiválaszthatóak a kedvezményes utazást biztosító opciók. A rendszer jelzi a pótjegyvásárlási kötelezettséget is, ezáltal a lehető legpontosabban kiszámítható az utazás teljes költsége.

A vonatok mozgását térképes felületen is követhetjük, a késéseket, a következő állomásokra történő érkezést is láthajuk. A találati listában ugyanúgy rákattinthatunk a részletekre, mint a honlapos felületen, sőt, a lista akár e-mailben is továbbítható, vagy akár egy gombnyomással naptárbejegyzés készíthető belőle.

A vonatok adatainak elérésén túl az alkalmazás arra is lehetőséget nyújt, hogy az állomásokra fókuszálva megnézhessük a szolgáltatásokat, továbbá az érkező és induló vonatok adatai is láthatóvá válnak.

A késések okáról ugyancsak információt kaphatnak azalkalmazást használó utasaink. A vonatforgalmat érintő fennakadásokról szóló MÁVINFORM közlemények egyetlen kattintással olvashatóak.

Az alkalmazás nem csak magyar, hanem angol nyelven is elérhető, így a Magyarországon tartózkodó turisták tájékozódását is nagyban megkönnyítheti. Kedvenc állomásainkat, avagy vonatainkat el is menthetjük, így még egyszerűbbé és gyorsabbá válik a keresés. Az sem okoz problémát, ha arra vagyunk kíváncsiak, milyen vonatok haladnak el épp most a közelünkben, mivel GPS koordináták, illetve mobilcellák alapján erről is könnyedén kaphatunk információt. Ha időben le szeretnénk szállni a vonatról, rövid, szöveges figyelmeztetést állíthatunk be, amely a kért időpontban üzenetként jelenik meg a telefon képernyőjén.

Már a HÉV H5-ös vonalára is váltható menetjegy a MÁV applikációból! Az új lehetőség először csak a vonal Budapest közigazgatási határán kívüli szakaszán elérhető. A bevezetést követően 30 napig várjuk az utasok észrevételeit a szolgáltatás fejlesztése érdekben. A HÉV-re történő MÁV applikációs jegyvásárlásról részletes információ elérhető a MÁV-HÉV oldalán.
 
Bővebben a jegyvásárlásról

Jegyvásárlás a MÁV mobilapplikációnA MÁV applikáció jegyvásárlási funkciói:

  • megvásárolhatja belföldi egyúti jegyeit (már a H5-ös HÉV vonalra is!)
  • a jegyek letöltődnek a telefonra
  • ellenőrzéskor az alkalmazásban a jegylistából bemutatható a jegy (offline is!)
  • visszatérítés az alkalmazáson belül indítható

A MÁV applikáció használata során jegyvásárláskor az alábbi funkciók is elérhetőek:

  • az utasok adatai elmenthetők, így nem kell minden alkalommal újra megadni az utastípust (korosztályt, kedvezményt) és a konkrét utas nevét, születési dátumát sem
  • a beépített SimplePay fizetési alkalmazásban kívánság szerint a fizetésre használt bankkkártya adatok elmenthetők (ezeket a MÁV-START nem kezeli)
  • az utastípusnál kiválasztható kerékpár vagy kutya is, így biciklije vagy kedvence számára is vásárolhat vonatjegyet
  • a 26 év alattiak 33%-os kedvezményéhez csak az utastípus korosztályát kell beállítania, a kedvezményt nem kell külön kiválasztani, az kor alapján számítódik automatikusan a megfelelő időszakokban
  • @ jellel jelölt peremidős kedvezményű vonathoz kötött ajánlatokat is ki tud választani és kosárba tenni
  • csak pótjegy vásárlása is lehetséges a "Keresési feltételek" menüpontban a "Csak igényelt felár" pontot bejelölve

Mik az alkalmazásban vásárolt e-vonatjegyek felhasználási feltételei?

  • a MÁV applikációban vásárolt jegyek személyhez kötöttek (név, születési dátum)
  • visszatérítésük az érvénytartam kezdete előtt legkésőbb 1 órával lehetséges, az alkalmazáson belül
  • elektronikus számlát állít ki hozzá a MÁV-START
  • az e-vonatjegyek érvénytartama 100 km alatt 4 óra, 100 km fölött 24 óra
Fontos tudni, hogy a MÁV applikációs regisztráció az e-Ticket rendszerben nem használható és fordítva!
Az internetes jegyvásárlási rendszer és a MÁV applikáció nem átjárható, vagyis az internetes jegyértékesítési rendszerben élő regisztráció nem használható a MÁV applikációban és az interneten vásárolt jegy sem tölthető le a MÁV applikációba, illetve fordítva. Ennek oka, hogy a MÁV applikáció már a pénztárakban és a vonatok fedélzetén is használt új jegyértékesítési rendszeren alapul.

A MÁV applikációban vásárolt jegyek árából – az interneten vett e-vonatjegyhez hasonlóan – 10 százalékos kedvezményt biztosítunk minden jegy esetében. A díjszabásban felsorolt kedvezményeket a MÁV applikációval végzett vásárlás során is igénybe veheti; a jogosultságot továbbra is a vonaton kell igazolni a jegyvizsgálat során.

Jegyvásárlás a MÁV mobilapplikáción

A MÁV applikáció használata

Az alábbi linkekre kattintva bővebb információt talál a MÁV applikációs jegyvásárlásról.

Androidon használom a MÁV applikációt, de nekem nincs benne jegyvásárlás. Hogyan érhető el a jegyvásárlásos változat?

A Google Play áruház szolgáltatásán keresztül frissítse alkalmazását a legújabb, az értékesítési funkciót is tartalmazó szoftververzióra.

iOS készüléken használom a MÁV applikációt, de nekem nincs benne jegyvásárlás. Hogyan érhető el a jegyvásárlásos változat?

Az Apple Store-on keresztül frissítse alkalmazását a legújabb, az értékesítési funkciót is tartalmazó szoftververzióra.

Hova küldhetem az észrevételeimet, a tapasztalt hibákat?

Az észrevételeit az alkalmazáson belül a Program értékelése menüpontból, vagy e-mail-en az informacio [KUKAC] mav-start.hu címre küldheti. Kérjük, hogy – különösen hibabejelentés esetén – lehetőség szerint képernyőképekkel is segítse a vizsgálatot.

e-Ticket felhasználó vagyok. Be tudok lépni a MÁV applikációba az e-Ticketes felhasználó nevemmel?

Nem, az e-Ticket rendszer és a MÁV applikáció alkalmazásba külön-külön szükséges regisztrálni. Az egyikben vásárolt jegyek a másik rendszerben nem láthatók. Tervezzük az internetes vásárlási felület megújítását, azután lesz lehetőség a regisztráció összevonására.

 Hogyan használható a MÁV applikációból vásárolt e-vonatjegy?

Az e-vonatjegy névre szól. Ez mit jelent?

A jegyvásárlás során meg kell adni az utas nevét és születési dátumát. Az e-vonatjegy csak a rajta feltüntetett személyt jogosítja utazásra, mást nem. A vonaton a személyazonosságot minden esetben igazolni kell. A jegy nem cserélhető, nem átruházható.

Hogyan kell ellenőrzésnél a MÁV applikációból vásárolt jegyet megmutatni?

A MÁV applikációból vásárolt e-vonatjegyet a MÁV applikációból kell bemutatni. Az Utazás/Jegyek menüpontban a korábban vásárolt és már letöltött jegyek térerő hiányában is megjeleníthetők. Az Ön feladata és felelőssége arról gondoskodni, hogy menetjegy-ellenőrzés alkalmával a készüléke megfelelően üzemeljen.

Az e-vonatjeggyel csak azon a vonaton utazhatok, amit kiválasztottam?

Az e-vonatjegy a rajta feltüntetett érvényességi időn és viszonylaton belül bármely olyan vonaton érvényesen felhasználható, melynek igénybe vehetősége az e-vonatjegyről világosan megállapítható (pl. feláras vonatra érvényes felárat megfizették). A helyjegy, pót- és helyjegy viszont csak azon a vonaton használható fel, ami a jegyen is jelezve van. A vonathoz kötött kedvezménnyel vásárolt e-vonatjegy is csak a jegyen feltüntetett napon és vonat(ok)on érvényes.

Van egy e-vonatjegyem, de én nem tudok elutazni, a testvérem menne helyettem. Lehetséges?

Azzal a jeggyel nem. Az e-vonatjegyet csak olyan utas használhatja fel, akinek személyazonosító adatait a MÁV applikációban a vásárlás során megadták és az e-vonatjegyen ezek az adatok olvashatók.

E-vonatjegyem van. Megszakíthatom az utazást?

Az e-vonatjeggyel az útmegszakítás nem megengedett.

Vásárlás
Mi az az utastípus?

Utastípus beállítása a jegyvásárláshoz szükséges. Egy utastípushoz be kell állítani az utas korosztályát és azt, hogy milyen kedvezményre jogosító okmányai vannak. Az utastípust el lehet nevezni és el lehet menteni, így egy későbbi vásárlás során felhasználható. Egy utastípus több utashoz is kiválasztható.

Hogyan kell használni az utastípust a vásárlás során?

Utastípus beállításához válassza ki az utas korosztályát, majd a listáról a kedvezményre jogosító okmányait. A későbbi könnyebb felhasználás érdekében nevezze el és mentse el az utastípust.

Ha valaki különböző utazásoknál különböző kedvezményekkel utazik (pl. gyermekével családos kedvezménnyel, egyébként pedig természetjáró kedvezménnyel), akkor két utastípust kell létrehoznia magának.

Egy utastípus több, egyszerre utazó számára is megfelelő lehet. Tehát ha ketten utaznak és mindkét utasnak azonos a korosztálya és a kedvezményre jogosító okmányainak köre, akkor nem kell két külön utastípust felvenni, hanem az adott utastípusnál az utasok számát növelni az utastípus nevére koppintással.

Egy kiválasztott utastípussal mégsem utazik senki, hogyan állíthatom ezt be?

Ha egy utastípust nem kíván a keresés során használni, vegye ki az utastípus neve előtti jelölőnégyzetből a pipát. Az összes jelölőnégyzet kiürítése nem lehetséges, legalább egy utasnak mindenképp utaznia kell.

Minden visszalépésnél eltűnnek a keresési beállításaim (dátum, szolgáltatások). Mit tegyek?

Az Android-os okostelefonokon a telefon Vissza gombját használva az alkalmazások általában elfelejtik a korábbi beállításokat. Használja a MÁV applikáció címsorában a felső bal sarokban található Vissza gombot, és az alkalmazás megtartja a korábban beállított feltételeket.

Az ajánlati listában áthúzott kosarat látok, nem tudok vásárolni.

Ha az ajánlat valamiért nem megvásárolható (pl.: a kosár összértéke 0 Ft, a beállított utazási időpont múltbeli, stb.), a keresést tájékoztatási céllal végzi el a rendszer.

Kedvezményes jegyet is tudok a MÁV applikációból vásárolni?

Igen. A MÁV applikációban az Utastípus beállításnál csak olyan kedvezmények állíthatók be, amelyek a MÁV applikációból megvásárolhatók.

Kerékpárjegyet tudok a MÁV applikációból vásárolni?

Igen. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kerékpárjegy önmagában nem jogosít utazásra, a kerékpárral utazó személynek érvényes menetjeggyel, bérlettel, vagy egyéb, utazásra jogosító okmánnyal rendelkeznie kell.

Élőállat jegyet tudok a MÁV applikációból vásárolni?

Igen. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az élőállatjegy önmagában nem jogosít utazásra, a kutyával utazó személynek érvényes menetjeggyel, bérlettel, vagy egyéb, utazásra jogosító okmánnyal rendelkeznie kell.

Csak IC pót- és helyjegyet szeretnék venni, menetjegyet nem. Megvásárolhatom a MÁV applikációból?

Igen. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az IC pót- és helyjegy önmagában nem jogosít utazásra, érvényes menetjeggyel, bérlettel, vagy egyéb, utazásra jogosító okmánnyal rendelkeznie kell.

Egyik utastársam ingyen utazhat. Az IC-n együtt szeretnénk utazni. Hogyan vegyek e-vonatjegyet kettőnknek a MÁV applikációból?

Állítsa be, vagy válassza ki az adott utazókhoz tartozó utastípust, és állítsa be a létszámnak megfelelő darabszámot. A helyfoglalás a szabad helyek függvényében lehetőség szerint egymás mellé fog szólni.

Számlázás
Nem akarok számlaadatot rögzíteni. Így is tudok a MÁV applikációban vásárolni?

Nem, a MÁV applikációban történő vásárláshoz feltétlen szükséges a számlaadat rögzítése, a rendszer minden vásárlásról elektronikus számlát állít ki. A számlaadatot a rendszer elmenti, így nem kell minden vásárláskor külön megadni.

Mit jelent a számlaalany típusánál a "Természetes személy" és a "Gazdálkodó szervezet"? Mi alapján válasszak?

A természetes személy opciót válassza, ha a számla alanya élő ember, magánszemély, kivéve, ha egyéni vállalkozóként kéri a számlát. Minden más esetben kérjük, válassza a gazdálkodó szervezet opciót.

Gazdálkodó szervezetnek minősülnek például: gazdasági társaságok (bt., kft., rt. stb.), egyéni vállalkozók, egyesületek, alapítványok, intézmények (iskolák, kórházak stb.), költségvetési szervek (önkormányzatok, minisztériumok stb.), közhasznú társaságok, társadalmi szervezetek, egyházak stb.

Gazdálkodó szervezetként miért nem kaphatunk számlát kedvezményes menetjegyekről?

A kedvezményes menetjegyek kizárólag magáncélú utazásra vásárolhatók, elszámolásuk ezért nem lehetséges. A kedvezményes jegyekről számla kizárólag természetes személy részére állítható ki.

Megadtam a nevemet és beállítottam, hogy természetes személy. Miért nem választhatom ki?

A természetes személyek részére kedvezményes jegyekről is kiállítható számla, ezért az ellenőrző algoritmus számára nem egyértelmű esetekben szükséges egy utólagos ellenőrzés, hogy a megadott név valóban természetes személyre vonatkozik.

Hogyan kapom meg az elektronikus számlát?

Az elektronikus számlát a sikeres vásárlást visszaigazoló elektronikus levelünk tartalmazza csatolmányként.

Hogyan tudom leadni az elektronikus számlát?

Elektronikus számla esetén a letöltött fájlt kell leadnia könyvelésre. Kérjük, hogy a MÁV applikációból történő vásárlás előtt érdeklődjön arról, hogy az e-számlát a leadás helyén be tudják-e fogadni.

Fizetés
Hogyan lehet kifizetni a jegyeket?

A MÁV applikációban a fizetés bankkártyával lehetséges az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett Simple fizetési rendszeren keresztül. A Simple-ben a fizetés az alábbi típusú bankkártyákkal lehetséges: American Express, Mastercard, Visa, valamint ha a kibocsátó bank engedélyezi az online használatot, Maestro, Visa Electron. A fizetési folyamat közben kérjük, ne lépjen ki az alkalmazásból!

Mit jelent, hogy "Fizetés a kártyaadatok mentésével"? Hol tárolják ilyenkor a kártyaadataimat? Levonhat pénzt akkor is a MÁV-START, amikor én nem használom a rendszert?

A kártyaadat mentése esetén a következő vásárlásnál már nem kell megadnia a kártyaszámát, arra a fizetési rendszer emlékezni fog. Szükség esetén (pl. a kártya lejártakor) van lehetőség új kártyaszám megadására. A MÁV-START a kártyás fizetés során semmilyen banki, bankkártyás adatot nem kér, nem tárol, és nem ismer meg. Banki, bankkártyás adatot a MÁV applikáció alkalmazás sem tárol. A kártyák adatait a Simple tárolja, biztonságos szerveren. A MÁV-START a Simple felé vásárlási tranzakciót önállóan nem kezdeményez, azt kizárólag a felhasználó tud indítani.

Le kell töltenem a Simple alkalmazást a fizetéshez?

Nem, a fizetés akkor is lehetséges, ha a telefonján nincs rajta a Simple alkalmazás.

Fizetés közben elment a térerő, és nem kaptam meg se a jegyet, se e-mailt, csak sms-t a pénz levonásáról. Hogyan kapom meg a jegyemet?

Ha nem kap visszaigazolást az alkalmazásban, és a térerő visszaállásakor e-mail sem érkezik észszerű időn belül, akkor a vásárlás sikertelen. Ebben az esetben az utazáshoz másik jegyet kell vásárolnia. A rendszer a félbeszakadt tranzakciót 48 óra elteltével automatikusan sztornózza.

Fizetés közben elment a térerő, és nem kaptam meg a jegyemet, pedig jött e-mail értesítés a sikeres megrendelésről. Hogyan kapom meg a jegyemet?

Amint ismét van térerő, lépjen be az alkalmazásba online módban és a frissítse a jegylistát. Az Utazás/Jegyek menüpontra koppintva megjelenik a jegylista. Ha itt nem látja a keresett jegyet, akkor a Jegylista címsorban jobb felső sarokban található három pöttyre koppintva tudja a Frissítés funkciót elérni.

Utazás, jegyellenőrzés
Be fogom tudni mutatni a jegyemet ellenőrzésre ott is, ahol nincs térerő?

Igen, sikeres vásárláskor letöltődik a jegy a telefonra, így az az Utazás/Jegyek menüpontból akkor is elérhető, ha nincs térerő.

Az összes jegyemet Wallet alkalmazásban tartom. Át tudom tölteni a vonatjegyeimet is? 

Sajnos erre nincs lehetőség, a MÁV applikációból vásárolt jegy csak a MÁV applikációban tárolható és mutatható be.

Én vettem meg a jegyeket a MÁV applikációban, de nem tudok a többiekkel együtt utazni. Hogyan juttathatom el nekik a jegyeiket?

A jegyeket csak abba a felhasználói fiókba bejelentkezve lehet letölteni, amelyikből azokat vásárolták. A letöltött jegyek bejelentkezés nélkül is megjeleníthetők, függetlenül attól, hogy ki vásárolta őket. A jegyvásárlásra is alkalmas MÁV applikációnak azonban a másik készüléken is futnia kell.

Ha nem azzal a vonattal szeretnék elutazni, mint ami a jegyemen szerepel, felszállhatok? 

Az e-vonatjegy - a meghatározott vonatra érvényes helyjegy, pót-, és helyjegy, valamint a vonathoz kötött kedvezménnyel vásárolt e-vonatjegyek kivételével - a rajta feltüntetett érvényességi időn és viszonylaton belül bármelyik vonaton felhasználható.

Késik az a vonat, aminek indulási idejével a jegyem érvényessége kezdődik. Elutazhatok egy korábbi vonattal?

Ha az utazásra kiválasztott vonat az utazás kiindulási állomásán több mint 10 percet késik, akkor az utazást a jegy érvényességének kezdete előtt 10 perccel másik, alkalmas vonattal megkezdheti. A korábbi vonatra a megfelelő felárat az utazás megkezdése előtt meg kell vásárolni.

Kimaradt a vonatom. Mi a teendő?

A vonat kimaradásáról igazolást kell kiállíttatni a kimaradt vonatra vezényelt jegyvizsgálóval vagy a kimaradásról tudomással bíró, a kimaradt vonat által érintett állomáson szolgálatot teljesítő pénztárossal vagy más ügyeletes munkavállalóval. Ezzel az igazolással és az e-vonatjeggyel a következő alkalmas vonatra akkor is fel lehet szállni, ha az felárköteles. Helyjegyköteles vonaton csak a szabadon maradó ülőhelyek foglalhatók el. Ha a következő alkalmas vonat nem felárköteles, az e-vonatjegy külön igazolás nélkül is érvényes. A fel nem használt felár árát az Ügyfélszolgálat a fel nem használás igazolása esetén kezelési költség levonása nélkül visszatéríti.

Sokat késik a vonatom, le fogom késni, vagy lekéstem a csatlakozásomat. Mi a teendő?

A késésről a késést elszenvedő vonat jegyvizsgálójával igazolást kell kiállíttatni. Ezzel az igazolással és az e-vonatjeggyel a következő alkalmas vonatra akkor is fel lehet szállni, ha az felárköteles. Helyjegyköteles vonaton csak a szabadon maradó ülőhelyek foglalhatók el. Ha a következő alkalmas vonat nem felárköteles, az e-vonatjegy külön igazolás nélkül is érvényes. A fel nem használt felár árát az Ügyfélszolgálat a fel nem használás igazolása esetén kezelési költség levonása nélkül visszatéríti.

Visszaváltás
Nem kívánok elutazni, a jegyemet a pénztárbaan vissza tudom váltani?

Nem, a MÁV applikációból vásárolt e-vonatjegy pénztárban nem váltható vissza. A MÁV applikációból vásárolt jegy visszaváltását a MÁV applikációból lehet kezdeményezni, legkésőbb az e-vonatjegy érvényességének kezdete előtt 1 órával. A visszaváltásra kijelölt jegyek utazásra érvénytelenek.

Kevesebben utazunk, mint ahány embernek e-vonatjegyet és helyjegyet vettem. Hogyan tudom visszaváltani a nem utazók jegyeit?

Ha több együtt utazó jegye közül nem mindegyik visszaváltására van szükség, elegendő kijelölni a nem utazók jegyeit, azonban a rendszer ekkor is visszaváltja a teljes rendelést, majd újból előállítja a szükséges számú új menetjegyet és felárat. Ezért az eredeti vásárlás során előállított jegyek utazásra érvénytelenek lesznek.

Kimaradt a vonatom. A jegyemet vissza tudom váltani?

A MÁV-START hibájából nem vagy részben felhasznált e-vonatjegy visszatérítését az általános szabályok szerint az Ügyfélszolgálat végzi. A vonat kimaradásáról (vasúti hibáról) és az utazásról való lemondásról a lemondás helyén igazolást kell kiállíttatni az érintett vonatra vezényelt jegyvizsgálóval vagy az eseményről tudomással bíró más ügyeletes munkavállalóval.

A MÁV applikációból történő visszaváltásnak milyen díja van? A pénzemet hogy kapom vissza?

A visszatérített e-vonatjegyek 10% kezelési költséggel csökkentett ellenértékét a vasúti társaság a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó bankszámlára írja jóvá, kizárólag a visszatérítendő menetjegy érvénytartamának lejárta után 7 nappal. Ha a visszaváltásra kijelölt jegyet az érvénytartam lejárta előtt bármikor ellenőrzik, a jegy árát az ellenőrzés eredményétől függetlenül mindaddig visszatartjuk, amíg a jegy fel nem használását más módon (pl. az adott vonaton kiállított pótdíjjal, az adott vonaton érvényes és kezelt másik jeggyel) nem igazolja.

Jegyvásárlás a HÉV-re

Jelenleg a H5-ös HÉV vonalra vásárolható jegy a MÁV applikációból. A felhasználási feltételekről, egyéb információkról a MÁV-HÉV oldalán talál bővebb információt, a linkre kattintva.

Örülünk minden olyan jobbító szándékú észrevételnek, amely segítheti az alkalmazás továbbfejlesztését, új, egyedi, eddig még sehol sem alkalmazott felhasználási lehetőségek, funkciók kialakítását. Elsődleges célunk, hogy szolgáltatásunk színvonalát, utasaink elégedettségét ezzel is növeljük.

Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF icon Felhasználási feltételek399.82 KB2019.06.27.
PDF icon Adatkezelési tájékoztató373.31 KB2019.06.25.