Ismét megfelelően működik az ELVIRA és a MÁV applikáció

2022. szeptember 12. hétfő, 15.31 / Utolsó módosítás: 2022. szeptember 12. hétfő, 16.37
Frissítés:
 
A szakemberek elhárították a hibát, így ismét megfelelően működik az Elvira és a MÁV mobilalkalmazás. 16:45-ig lehet a meghibásodás miatt pótdíj nélkül menetjegyet váltani a vonatok fedélzetén.
 
Előzmény:
 
A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi kereső (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazás nem működik, menetjegyek sem válthatók ezekkel átmenetileg. 

A jegypénztáraknál és az automaták segítségével válthatók menetjegyek. A vonatok fedélzetén pedig az utasok fedélzeten pótdíj nélkül vásárolhatják meg a jegyüket.

 

Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

 

Utasaink elnézését és türelmét kérjük!