Információra van szüksége?
Rendelkezésére áll az ország egyik legkorszerűbb telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT.
Információt nyújt a menetrendről, az árakról, kedvezményekről. Tájékoztatást ad a belföldi és nemzetközi utazásai megszervezéséhez.
Belföldi vasúti menetrendi kérdéseire Elvira, a MÁVDIREKT robotasszisztense is választ ad.
Hogyan beszélgessünk Elvirával? További információkért kattintson ide!
A MÁVDIREKT a +36 (1) 3 49 49 49 -es telefonszámon érhető el! Telekom hálózatból hívhatja a +36 (30) 499 4999 -es telefonszámot, Yettel hálózatból a +36 (20) 499 4999 -es, Vodafone hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999 -es számot.
Kérdését kérjük, hogy az On-line űrlapunk felhasználásával vagy az informacio [KUKAC] mav-start.hu e-mailcímen juttassa el a MÁVDIREKT részére. Köszönjük!
Az adatkezelési tájékoztató a lap alján érhető el.
MÁVDIREKT menürendszer felépítése
1-es gomb: belföldi információ
2-es gomb: nemzetközi információ
3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából
1-es gomb: segítség az internetes felület használatához
2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz
4-es gomb: START Klub kedvezmények
- 1-es gomb: START Klub kártya nyújtotta kedvezmények
- 2-es gomb: START Klub kártya meghosszabbítása
5-ös gomb: észrevételek, javaslatok
6-os gomb: különleges információk
7-es gomb: követeléskezelés
8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás
9-es gomb: helyjegyrendelés START Klub Prémium és VIP kártyákkal rendelkezők részére
* gomb: visszatérés az előző menübe
Az 5-ös, "Észrevételek, javaslatok" menüpont alatt 22:00 – 06:00 óra között ügyeleti rendet tartunk fenn. Észrevételeit ügyeleti időben kérjük, hogy honlapunk üzenőfelületén juttassa el részünkre.