Ismét megfelelően működik az online jegyértékesítés

2025. október 3. péntek, 19.41 / Utolsó módosítás: 2025. október 3. péntek, 20.21

Frissítés:

Elhárították a hibát, így péntek estétől ismét lehet jegyet váltani a MÁV és MÁV+ mobilalkamazásokban, valamint a jegy.mav.hu oldalunkon.

Előzmény:

Átmenetileg nem működik a jegyértékesítés az online csatornákon: a MÁV és MÁV+ appban, valamint a jegy.mav.hu felületen sem. A szakemberek dolgoznak a hiba elhárításán.

 

ℹ Javasoljuk, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV Személyszállítási Zrt. megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és nem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: eszrevetel [KUKAC] mavcsoport.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

 

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére