Ismét megfelelően működik az online jegyértékesítési rendszer

2023. május 25. csütörtök, 17.18 / Utolsó módosítás: 2023. május 25. csütörtök, 17.41

Frissítés:

Elhárították a hibát, így ismét működik az online jegyvásárlás az Elvira és a MÁV app segítségével.

Előzmény:

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi tervezőben (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásban nem váltható menetjegy. 

A jegypénztáraknál, az automatáknál és a vonatokon lehet jegyet vásárolni. A vonatok fedélzetén a jegyvizsgálóknál a hiba elhárításáig pótdíj nélkül lehet jegyet váltani.

 

Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.

A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

 

Utasaink elnézését és türelmét kérjük!

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére