A MÁV app-on és az Elvirán zavartalan a jegyváltás

2023. március 23. csütörtök, 12.44 / Utolsó módosítás: 2023. március 23. csütörtök, 19.53
Frissítés: A MÁV App és az Elvira már működik, minden értékesítési csatornán zavartalanul lehet vasúti jegyet váltani.

Előzmény: A MÁV App-on és Elvirán hiba lépett fel, egyes szolgáltatásoknál lassulás, bizonytalan működés tapasztalható. Ezért a vonatok fedélzeten a hibajelenségre hivatkozó, emiatt menetjegy nélküli utasok a vonatok fedélzeten pótdíj nélküli vehetnek vasúti jegyet.

A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk Önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is.  

Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük, jelezze az informacio [KUKAC] mav-start.hu címen. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált vagy amit vendégvásárlóként értesítési címnek megadott; a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611

MÁVINFORM

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére