Helyreállt a menetrend az újszász-szolnoki vonalon

2017. március 30. csütörtök, 14.31 / Utolsó módosítás: 2017. március 30. csütörtök, 18.03
Frissítés 2017. március 30. 18:00: A  Budapest-Újszász-Szolnok vonalon helyreállt a vonatközlekedés, a délutáni esemény után sikerült viszonylag rövid időn belül visszaállítani a menetrendet. Hasonlóan nem késnek már a vonatok, a Szolnok-Újszász-Vásmosgyörk, illetve a Szolnok-Újszász-Hatvan csatlakozó vonalakon.

Frissítés: Csütörtök délután negyed négykor újraindult a vonatközlekedés az újszászi állomáson, a hatósági intézkedést befejezték. Az állomás már indít és fogad vonatokat. Az ideiglenes korlátozás miatt azonban a délutáni órákban vonattorlódások alakultak ki. Ezért a Budapest–Újszász–Szolnok–Lőkösháza, a Szolnok–Újszász–Hatvan és a Szolnok–Újszász–Vámosgyörk vonalon utazók még hosszabb menetidővel számoljanak.

Előzmény: Budapest, 2017. március 30. – Csütörtök délutántól az újszászi állomáson hatósági intézkedés miatt ideiglenesen szünetel a vonatközlekedés. Az állomás nem indít és nem fogad vonatokat.

Az ideiglenes korlátozás miatt a Budapest–Újszász–Szolnok–Lőkösháza, a Szolnok-Újszász-Hatvan és a Szolnok-Újszász-Vámosgyörk vonalon utazók jóval hosszabb menetidővel számoljanak, várakozásra is kell számítani. Azzal is számolni lehet, hogy a távolsági járatok egy része kerülő útirányra kényszerül, Budapest–Cegléd–Szolnok érintésével közlekedik majd.

Az aktuális helyzetről tájékozódhatnak a MÁV-csoport honlapján (www.mavcsoport.hu) a Vonatinfón, illetve a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatnál a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból a +36 (70) 499 4999-es számot.

A kényelmetlenségekért a vasúttársaság az utasok elnézését és türelmét kéri.

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság - MÁVINFORM