A SimplePay fizetési rendszer ismét megfelelően működik

2023. augusztus 3. csütörtök, 19.42 / Utolsó módosítás: 2023. augusztus 3. csütörtök, 20.19
Frissítés:
A bank szakemberei megszüntették a lassulást okozó hibát, így a bankkártyás fizetés megfelelően működik az Elvirában és a MÁV applikációban intézett jegyváltásoknál. A hiba elhárítása miatt 20:30-ig váltható meg a jegy pótdíj nélkül a vonatok fedélzetén.
 
Előzmény:
 
A Simplepay szolgáltatásban lassulás tapasztalható. A bank dolgozik a hiba elhárításán.
Javasoljuk, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy.
 
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára. 

Pénzvisszatérítés, észrevételek:

Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio [KUKAC] mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat [KUKAC] simple.hu (ugyfelszolgalat@)ugyfelszolgalat@ [KUKAC] simple.hu (simple.hu), Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.

MÁVINFORM

Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére