
Utasellátó – Önt is várjuk, vendégül látjuk!
A MÁV-csoport vendéglátó szolgáltatási egysége – az Utasellátó, 77 éve kíséri az utasokat vasúti utazásuk során, legyen szó akár hazai, akár nemzetközi járatokról. Legyen szó egy reggeli kávéról, szendvicsről vagy meleg ételről, szállodai színvonalú pihenésről, célunk, hogy minőségi, kényelmes és emlékezetes legyen az utazás minden pillanata.
Tradíciónkra építve, ma is nap, mint nap gondoskodunk utasainkról:
- Több mint 100 vonaton érhető el az Utasellátó valamely szolgáltatása
- Több mint 400 munkatársunk dolgozik azon, hogy az utazás élményekkel teli legyen
- Szolgáltatásaink elérhetőek
- bisztró- és étkezőkocsijainkban,
- háló- és fekvőkocsijainkban,
- a Keleti Pályaudvaron található Prémium váróteremben,
- valamint a Batthyány téri falatozóban
Tradíció és modernitás – Hagyomány és fejlődés
Az Utasellátó története egészen 1948-ig nyúlik vissza. A ’60-as, ’70-es években a háló- és étkezőkocsik, állomási büfék, étel- és italautomaták és a mozgóárusítás révén vált országszerte ismerté, az egyedi csomagolásokkal rendelkező árucikkeken is megjelenő szárnyas logót ma is sokan ismerik. Aranykorában a távolsági autóbuszok, hajók, repülők utasai, de a Parlament és a Hungaroring látogatói is találkozhattak a legendás márkával.
A mai Utasellátó:
A rendszerváltást követő évtizedekben a fedélzeti vendéglátás a MÁV tulajdonában maradt, majd 2020. június 1. óta az Utasellátó a MÁV-csoport önálló igazgatóságaként működik, küldetése változatlan: magas színvonalú, korszerű és fenntartható szolgáltatás biztosítása a vasút fedélzetén és az állomásokon is.
Folyamatosan megújuló kínálattal és utasközpontú szemlélettel dolgozunk azon, hogy az utazás ne csak közlekedés, de valódi élmény legyen – itthon és határon túl.
Utasellátó szolgáltatások
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |