Kijavították a felsővezetéki hibát a Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon

2018. október 2. kedd, 20.10 / Utolsó módosítás: 2018. október 3. szerda, 01.23

Frissítés:

Kijavították a sérült felsővezetéket Rákos és Pécel között, így ismét elindult a vonatforgalom ezen a szakaszon. A Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon várhatóan szerda hajnalra állhat helyre a menetrendszerű közlekedés.


Frissítés:21:30

A Rákos és Pécel közötti közlekedésre korábban megrendelt vonatpótló járatokat előre láthatóan 22 órára tudja biztosítani az autóbusztársaság. A H8-as gödöllői HÉV-en az Örs vezér tere és Gödöllő között a vasúti bérleteket és menetjegyeket elfogadják. A forgalom szünetelést egy Pécel közelében leszakadt felsővezetéki szakasz okozza, amelynek helyreállítása várhatóan elhúzódik a késő éjszakai órákra. A Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon utazóknak jelentősen hosszabb menetidővel kell számolniuk. 

Az átszállások miatti kellemetlenségek miatt az utasok elnézését kéri a vasúttársaság.


Előzmény:

Kedden este háromnegyed 8-tól Rákos és Pécel között az egyik vágányon felsővezetéki hiba miatt szünetel a vonatforgalom. A másik pályán nem közlekedhetnek a szerelvények, mert folyamatos átépítési munkákat végeznek. A szakemberek megkezdték a hiba kijavítását. A helyreállítás ideje alatt a Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon utazóknak 30-60, egyes vonatoknál 60-120 perccel hosszabb menetidővel kell számolniuk. A kimaradó szakaszon – Rákos és Pécel között – előre láthatóan vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat.

Az aktuális helyzetről tájékozódhatnak a MÁV-csoport honlapján (www.mavcsoport.hu), a Vonatinfó alkalmazásban, illetve információt kaphatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból a +36 (70) 499 4999-es számot.

A kialakult helyzet miatt az utasok elnézését és türelmét kéri a vasúttársaság.

MÁVINFORM

 
Vissza az oldal tetejére Vissza az oldal tetejére