A hegyeshalmi fővonalon késő estére állhat helyre a menetrend

2020. február 27. csütörtök, 08.58 / Utolsó módosítás: 2020. február 27. csütörtök, 17.44

Frissítés 17:45-kor:

A győri vonalon az elővárosi forgalomban már nem kell hosszabb menetidővel számolni.
A távolsági és a nemzetközi vonatok esetében a szerelvényfordulók miatt még késő estig késésekre kell számítani a hegyeshalmi fővonalon.


Frissítés 13 órakor:

A szakemberek befejezték a biztosítóberendezés javítását Almásfüzitő állomáson, már nincsenek korlátozások a Tata-Komárom szakaszon. Az S10-es személyvonatok ismét a teljes útvonalon, a Déli pályaudvar és Győr között járnak. A távolsági vonatok közlekedésében csütörtök délután továbbra is késésekre kell számítani, a menetrend estére állhat helyre a hegyeshalmi fővonalon.

Az S10-es vonatok ismét megállnak Almásfüzitőn és Almásfüzitő felsőn is. A helyközi buszjáratokon már nem érvényesek a vasúti bérletek Komárom és Almásfüzitő között.

A Keleti pályaudvarról Sopronba induló Scarbantia IC (IC 934) és Lővér IC (IC 942) a teljes útvonalon egyesítve közlekedik (jelentős késéssel).

A Déli pályaudvarról 15:20-kor Győrbe induló S10-es járat (4926-os vonat) nem közlekedik. 


Frissítés 11:50-kor:

A hegyeshalmi fővonalon a távolsági vonatok Tatabánya és Komárom között egyesítve közlekednek, ezen a szakaszon Vértesszőlősön, Tóvároskerten, Tatán és Szőnyben megállnak. Az InterCity vonatok a főváros és Győr között felármentesen vehetőek igénybe.

vonatok Almásfüzitőn és Almásfüzitő felsőn nem állnak meg, az almásfüzitői utasok 12:30-tól Komárom és Almásfüzitő között a helyközi buszjáratokat vehetik igénybe, melyeken a vasúti bérletek érvényesek.

Az S10-es személyvonatok csak a Déli pályaudvar és Tata, illetve Komárom és Győr között járnak.
 

Frissítés 11 órakor:

10:30-kor újraindulhatott a forgalom Tata és Komárom között az egyik vágányon, 11 órától pedig mindkét vágányon közlekedhetnek a vonatok. A biztosítóberendezés meghibásodása miatt továbbra is korlátozások vannak ezen a szakaszon, a vonatok lassabban haladhatnak. A hegyeshalmi vonalon másfél-két órával hosszabb eljutási idővel kell számolni.

Két müncheni RailJet (RJ 60 és RJ 62) Tatabányától Hegyeshalomig egyesítve közlekedik, 2-3 órás késéssel várhatóak az osztrák hálózatra.


Frissítés 10 órakor:

A Közgáz IC (IC 937) és az Alpokalja IC (IC 917) Komáromtól a Keleti pályaudvarig egyesítve közlekedik, Komáromtól Kelenföldig (Almásfüzitő kivételével) minden állomáson és megállóhelyen megáll.
A Claudius IC (IC 912) és a Hortobágy EC (EC 140) Tatabányától Győrig egyesítve közlekedik, ezen a szakaszon minden állomáson és megállóhelyen megáll.
Az InterCity vonatok a főváros és Győr között felármentesen vehetőek igénybe.
Az S10-es személyvonatok csak a Déli pályaudvar és Tata, illetve Komárom és Győr között járnak.
A személyvonatok Almásfüzitő állomáson nem állnak meg, az almásfüzitői utasokat Komárom és Almásfüzitő között ingázó pótlóbusz szállítja.

A Székesfehérvárról 10:35-kor Esztergomba induló S150-es járat (34912-es vonat) helyett Székesfehérvártól Komáromig pótlóbusz közlekedik.


Előzmény:

Almásfüzitő állomáson 8:20-tól nem működik a biztosítóberendezés, ezért az arra közlekedő vonatok várakozásra kényszerülnek. A szakemberek már dolgoznak a berendezés javításán.
A hegyeshalmi fővonalon 60-90 perccel megnő a csütörtök délelőtti vonatok menetideje, de több járat esetében 90-120 perces késésekre is lehet számítani.

A késések csökkentése érdekében a Déli pályaudvarról 7:18-kor Győrbe indult S10-es járat (4922-es vonat) csak Tatáig közlekedik. A Győrből 9:40-kor a Déli pályaudvarra induló S10-es járat (4915-ös vonat) csak Tatától közlekedik.

MÁVINFORM