Kommutátor beszerzése villamos gépek javításához

Kivonat az „Kommutátor beszerzése MÁV-START Zrt. részére” tárgyú beszerzési eljárás anyagaiból

 

  1. A beszerzés tárgya:

Kommutátor beszerzése villamos gépek javításához   

  1. A szerződés hatálya: A szerződés a mindkét Fél részéről történő aláírása napján lép hatályba és a Szerződésből eredő kötelezettségek maradéktalan teljesítésével szűnik meg. Felek rögzítik, hogy a jelen Szerződés alapján Megrendelő legfeljebb a szerződés hatálybalépésétől számított 24. hónap utolsó napjáig jogosult Lehívások leadására.
  2. Az ajánlat benyújtásának módja:

közvetlenül személyesen, postai úton, futár útján.

Az Ajánlatkérő az ajánlatok bontását követően fenntartja a jogot e-aukció vagy ártárgyalás tartására, melynek időpontjáról az érvényes ajánlatot tevők részére írásban (email vagy fax útján) értesítést küld.

  1. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje:

2015. 09.15. 11:00 óra.

Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Beszerzési Szervezet címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. III. emelet 305. szoba), munkanapokon 9.00-14.00 óráig (az ajánlattételi határidő lejártának napján az ajánlattételi határidő lejártáig).

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt (ebben az esetben nincs szükség a dokumentáció személyes átvételére).

Ajánlattételi határidő: 2015. 09. 15. 11 óra

Az eredményhirdetés várható időpontja: 2015.10.15.

Görgesics Valéria

beszerzési előadó

MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

Beszerzési és Logisztikai Üzletág

1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60., 305-ös iroda

Fax: 00361 511 4337

Mobil: 0036 30 205 1958

Email: gorgesics.valeria [KUKAC] mav-szk.hu

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2015. szeptember 2. szerda, 15.30

Jelentkezési / beadási határidő

2015. szeptember 15. kedd, 11.00