Problémák a fedélzeti WIFI szolgáltatásban

2013. december 16. hétfő, 00.00 / Utolsó módosítás: 2014. augusztus 15. péntek, 20.20

A MÁV-START Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt. által közösen működtetett vonatfedélzeti wifi szolgáltatásban az utóbbi időben problémák merültek fel. Ennek eredményeképpen az utasok azt tapasztalhatták, hogy bár eszközük érzékeli a wifi hálózatot a szolgáltatás jelével ellátott kocsikban, de az internetre nem tudnak csatlakozni. A két cég szakemberei olyan hibalehetőséget tártak fel a szolgáltatást biztosító eszközökben, amely ezen eszközök jelentős részét érinti, és javítása hosszabb időt vesz igénybe. Ezért az elkövetkező hetekben előfordulhat, hogy az eddiginél több kocsiban fordul elő a fent említett hibajelenség, tehát, hogy az érzékelhető wifi hálózat ellenére nem érhető el az internet. A hibajelenség a budapesti elővárosi vonatokon, elsősorban a Veresegyház-Vác, a Göd-Vác-Szob, a Lajosmizse és a Kunszentmiklós-Tass irányába közlekedő vonatokon fordulhat elő. Mindkét cég szakemberei jelentős erőfeszítéseket tesznek a szolgáltatás helyreállítása érdekében, amely várhatóan egy-két héten belül megtörténik.

MÁV-START Zrt.