Felújította a szegedi vasútállomás ügyfélcentrumát a MÁV-START

2019. november 6. szerda, 11.56

Szeged, 2019. november 6. – A szegedi vasútállomáson modern, színvonalas ügyfélcentrum fogadja az utasokat, akik itt számos utazással kapcsolatos ügyet tudnak elintézni, nemsokára pedig sorszámhúzó automata segíti majd a gördülékenyebb kiszolgálásukat.

A több mint százéves állomásépületben működő ügyfélszolgálat a felújításnak köszönhetően október első felében visszaköltözhetett korábbi helyére a földszinti üzlethelyiségéből, nem sokkal később pedig a nemzetközi pénztár is csatlakozott hozzá.

A MÁV-START megújult ügyfélcentrumában az állomáson naponta megforduló több mint 4200 fizető utas komfortosabb és modernebb környezetben intézheti az ügyeit. A földszinti ügyfélcentrumban működő ügyfélszolgálati és nemzetközi pénztárak mellett az emeleti csarnokban még további három-négy  pénztárablaknál van lehetőség a jegyek megvásárlására. Valamint az emeleti csarnokban két darab bankkártyás jegyautomata üzemel.

Megújult utascentrum

Az ügyfélcentrumban a belföldi és nemzetközi utazástervezés, az azt követő elővételben történő menetjegyváltás, a panaszkezelés, és a csomagmegőrzés mellett igénybe vehetők a következő szolgáltatások:

  • belföldi és nemzetközi díjszabási információk, menetdíjak igazolása;
  • csatlakozásmulasztás, vonatkésés és az utazás megszakításának, lemondásának igazolása;
  • díjmentes jegycserék intézése;
  • a vasúthálózaton bekövetkező rendkívüli eseményekor, késésekkor a menetjegy másik vonatra történő érvényesítése;
  • START Klub kártya megrendelése és átvétele;
  • díjmentes helyjegyek kiadása a START Klub kártyával rendelkező ügyfelek részére;
  • ajándéktárgy értékesítés;
  • talált tárgyak kezelése;
  • utánfizetéssel, pótdíjazással kapcsolatos ügyek teljes körű intézése;
  • 24 órán belül jelentkező csoportok utazásának elszámolása;
  • menetkedvezmények elszámolása;
  • ügyfélkódok előállítása és számlamódosítás.

 

MÁV Magyar Államvasutak Zrt.

KOMMUNIKÁCIÓS IGAZGATÓSÁG