Tanúsítások beszerzése

 

A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele!

 

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. augusztus 23. 10 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon 9.00-15.00 óráig.

 

vagy

 

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben az vigh.szidonia [KUKAC] mav-start.hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

 

  • Cég neve:
  • Székhelye:
  • Adószáma:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF icon palyazati_felhivas.pdf723.46 KB2019.07.11.

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2019. július 11. csütörtök, 12.00

Jelentkezési / beadási határidő

2019. augusztus 23. péntek, 10.00