Irodatechnikai készülékek beszerzése

A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

 

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2019. december 9. 11:00. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon hétfő-csütörtök 9:00-15:00, pénteken 9:00-13:00-ig.

VAGY

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben a vigh.szidonia [KUKAC] mav-start.hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

 

  • Cég neve:
  • Székhelye:
  • Adószáma:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon palyazati_felhivas.pdf618.88 KB2019.11.26.
PDF ikon kiegeszito_tajekoztatas.pdf61.08 KB2019.12.03.

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2019. november 26. kedd, 14.15

Jelentkezési / beadási határidő

2019. december 9. hétfő, 11.00