„Celldömölk és Debrecen telephelyen Hegenscheidt 103-105 padló alatti esztergák karbantartása, javítása”

Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, műszaki leírást, nyilatkozatmintákat), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére az pályázati felhívással együtt.
 
Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való elektronikus átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2020. augusztus hónap 10. nap 10 óra 00 perc. Ajánlatkérő az 1. pontban megjelölt kapcsolattartóhoz írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.
 
Kérjük Ajánlattevőket, hogy az írásban/e-mailben megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni, illetve annak a pályázati résznek a megnevezését amelyik iránt az érdeklődés történik.
 
  •  Cég neve:
  •  Székhelye:
  •  Adószáma:
  •  Kapcsolattartó neve:
  •  Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):
  •  Pályázati rész megnevezése (amelyre az érdeklődés történik)!
Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon 4621-2020_palyazati_felhivas.pdf741.62 KB2020.07.31.

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2020. július 31. péntek, 11.30

Jelentkezési / beadási határidő

2020. augusztus 25. kedd, 10.00