Budapest Péceli utca 1. alatt 2 db raktári árufogadó kapu cseréje

Ajánlatkérő jelen Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet, nyilatkozatmintákat, műszaki leírást), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére.

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele. Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2021. április 14. 14:00 óra.

Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben a moczarne.farkas.vanda [KUKAC] mav-szk.hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

·         Cég neve:

·         Székhelye:

·         Adószáma:

·         Kapcsolattartó neve:

·         Kapcsolattartó telefonszáma:

*Lehetőleg a SAP Ariba rendszerben regisztrált kapcsolattartót kérünk megadni.

Az ajánlatkérés az Ariba Inc. által üzemeltetett az SAP Ariba felületen történik. A SAP Ariba Network rendszer használatának és az ajánlatadásnak a részletes leírása az SAP Ariba rendszerbe belépve, a jobb felső sarokban a Súgó menüpont alatt elérhető Súgóközpontban. 

Az SAP Ariba rendszer elérése: https://service.ariba.com/Supplier​ Ajánlatkérő 2021.04.07. napján 10:00-11:00 óra között a 1097 Budapest, Péceli utca 1. sz. címen helyszíni bejárást tart

Helyszíni bejáráson való részvétel jelentkezési határideje: 2021. 04. 6-a 16:00 óra

Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon palyazati_felhivas.pdf1.26 MB2021.04.06.

Megrendelő cég

MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2021. március 31. szerda, 18.00

Jelentkezési / beadási határidő

2021. április 14. szerda, 14.00