Ajtófelügyeleti egység (AFE) biztonság integritási szint minősítési és megfelelőség értékelési szolgáltatás beszerzése_49414/2018/START

A pályázati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele!

Az ajánlati dokumentáció beszerzésének határideje: 2018. november 5. 10 óra. Az ajánlati dokumentáció – előzetes telefonos egyeztetés után – átvehető személyesen vagy meghatalmazott útján, az Ajánlatkérő címén (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60. „B” recepció 263-as szoba), munkanapokon 10.00-16.00 óráig.

vagy

Ajánlatkérő írásban beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, utóbbi esetben Ajánlattevőben az írásban/e-mailben az adamenko.izabella [KUKAC] mav-start.hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

 

Cég neve:

Székhelye:

Adószáma:

Kapcsolattartó neve:

Elérhetősége (telefonszám/fax/e-mail cím):

Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon palyazati_felhivas.pdf568.3 KB2018.10.16.

Megrendelő cég

MÁV-START Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2018. október 16. kedd, 11.15

Jelentkezési / beadási határidő

2018. november 5. hétfő, 10.00