3 db irodakonténer a kecskeméti raktárbázis részére

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt.  (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.), mint Ajánlatkérő, a mai napon (2020. szeptember 10. napján) 11733/2020/SZK számmal „3 db irodakonténer a kecskeméti Raktárbázis részére” tárgyban beszerzési eljárást indított.

A pályázati felhívás törzsszövege (mellékletek nélkül) a honlapon elérhető minden érdeklődő gazdasági szereplő részére.

Ajánlatkérő a tárgyi Pályázatban Dokumentációt készített (beleértve a szerződéstervezetet,  műszaki leírást, nyilatkozatmintákat, tételes ártáblázatot), melyet térítésmentesen bocsát az Ajánlattevők rendelkezésére

Az ajánlati dokumentáció Ajánlatkérőtől való átvétele az eljárásban való részvétel feltétele.

 Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart.

Bejárás időpontja: 2020.szeptember 15 (kedd) 10:00 óra

A helyszíni bejáráson való részvétel az ajánlattétel előfeltétele, melynek elmulasztása esetén az eljárásban érvényes ajánlat nem nyújtható be!

Amennyiben a helyszíni bejáráson meg kívánnak jelenni, azt  - név, cégnév, telefon és email elérhetőség megadásával - a kapcsolattartó részére e-mailben az orban.renato [KUKAC] mav-szk.hu  e-mail címre a bejárás előtti napon 14:00 óráig legyenek szívesek jelezni, hogy a helyszíni bejárást koordináló kollégák részére jelezni tudja és az esetleges belépési engedélyek megszerzését előkészíthesse.

Kérjük a helyszínen a meghirdetett időpont előtt legalább 10 perccel legyenek kedvesek megjelenni, az esetleges adminisztráció elvégzése végett.

Az ajánlati dokumentáció beküldésének határideje: 2020. szeptember 22. (hétfő) 9:00 óra

Ajánlatkérő írásban (e-mailen) beérkező kérésre elektronikus úton megküldi a dokumentációt.

Kérjük Ajánlattevőket, ez esetben az írásban/e-mailben az orban.renato [KUKAC] mav-szk.hu e-mail címre megküldött kérelemben az alábbi adatokat legyenek szívesek megjelölni:

 

Cég neve:

Székhelye:

Adószáma:

Kapcsolattartó neve:

Kapcsolattartó telefonszáma:

Konzultáció, kiegészítő tájékoztatás kérése:

Az Ajánlatkérő kéri az érdeklődő gazdasági szereplőket, hogy kérdéseiket szerkeszthető formátumban is legyenek szívesek megküldeni!

Az Ajánlattevő - az ajánlattétellel összefüggésben, a megfelelő ajánlattétel érdekében - kiegészítő tájékoztatást/felvilágosítást kérhet a pályázati felhívásban és dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban a Fluenta Sourcing felületen legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 2. munkanap 16:00 óráig, melyre Ajánlatkérő válaszát legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanap 10:00 óráig megküldi.

Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmét az ajánlattételi határidő lejártát határidőn túl küldi meg Ajánlatkérő részére, úgy Ajánlatkérő nem köteles a kiegészítő tájékoztatást megadni.

Az eljárással kapcsolatos minden információkérést kizárólag az 1. pontban megjelölt kapcsolattartó személynél, írásban, e-mail útján lehet benyújtani. Ajánlatkérő a feltett kérdéseket írásban, e-mail formában válaszolja meg.

Letölthető dokumentumokMéretDátum
PDF ikon palyazati_felhivas_alairt.pdf729.09 KB2020.09.10.

Megrendelő cég

MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

Felelős személy

Meghirdetés

2020. szeptember 10. csütörtök, 15.00

Jelentkezési / beadási határidő

2020. szeptember 22. kedd, 09.00